MS 468x60

Marley Spoon in een nieuw jasje.

Een nieuw jaar is voor veel mensen een reden om met iets nieuws te beginnen of positieve veranderingen aan te brengen in het geen wat ze al doen. Dit geld regelmatig ook voor bedrijven en kunnen we aan je mededelen dat maaltijdbox service Marley Spoon het nieuwe jaar begint met een frisse look, de branding is compleet gerestyled. Oftewel Marley Spoon in een nieuw jasje.

Naar Marley Spoon  

Marley Spoon in een nieuw jasje.

Vanaf vandaag 15 december 2016, zie je de maaltijdbox bezorgdienst Marley Spoon in een nieuw jasje. Een compleet nieuwe look en andere feel. Met een elegant logo en de nieuwe huisstijl wil de maaltijd bezorger een nog toegankelijker overkomen. Wat ons betreft was de look en feel van Marley Spoon al erg toegankelijk en vinden wij dit een van de beste maaltijdboxen. Een nieuwe branding en huisstijl kan echter nooit kwaad.

De foodbox bezorger is sinds hun begin in 2014 al snel gegroeid en werd het na 2 zeer succesvolle jaren tijd voor een compleet nieuwe look. Het bedrijf wil net zoals sinds het begin nog steeds toegankelijk en speels overkomen met de focus op lekker, gezond en bijzonder koken.

Volgens de “Head of Brand” Anjali Grover sluit de nieuwe look en feel veel beter aan bij de bedrijfsspirit. Het logo is herkenbaarder en past beter in een groeiende internationale markt.

Creative Director, Amie Lin, zegt dat het idee achter het restylen van de branding. Het creëren van een visuele identiteit is die toegankelijker en vriendelijker overkomt. Daarnaast bleek het soms dat de oude huisstijl van Marley Spoon niet werkte wanneer het werd ingezet op verschillende offline en online kanalen.

  • Om dit en het nieuwe jaar te vieren vind je boven en onderaan deze pagina een button waarmee je een foodbox korting van € 25,- kunt activeren voor nieuwe klanten.

Het nieuwe logo.

Marley Spoon in een nieuw jasje

Zoals je ziet heeft het team dat achter het ontwerp van het nieuwe logo zit. Een nieuw lettertype gekozen. Dit lettertype straalt veel meer openheid uit en nodigt uit. Het lettertype “Cosmos” Zoals het heet is ontworpen door de Duitse Gustav Jäger. De letter Y heeft een bijzondere touch, zo komt de vorm van de oude Marley Spoon lepel hierin terug.

Vernieuwd beeldmateriaal.

Marley Spoon in een nieuw jasje

Zoals je ziet is het nieuwe beeldmateriaal lichter van kleur, en spreek het daardoor meer aan. Ook heeft het een internationaal design wat aanspreekt bij veel meer verschillende mensen. Het gaat bij Marley Spoon om goed, eerlijk en gezond eten met bijzondere recepten van over de hele wereld. Het gebruik van duurzame producten en verse ingrediënten speelt daarin een erg belangrijke rol. Door verschillende effen gekleurde achtergronden te gebruiken, springen de gebruikte ingrediënten en gerechten er meer uit. En dat is nu net waar het om gaat. Ook de gebruikte handen en fotomodellen maken het geheel een stuk persoonlijker, waardoor je je als consument beter kunt verplaatsen in het gevoel van Marley Spoon.

Kleuren, lettertype en iconen.

Voor de kleuren heeft de maaltijdbox service gekozen voor een kleuren palet van frisse en moderne kleuren. Deze kleuren zorgen ervoor dat de belangrijke elementen zoals de gerechten en de gebruikte producten op de foto’s beter tot hun recht komen. Er zal vooral veel lichtgeel en zwart gebruikt worden, de ondersteunende kleuren zullen onder andere turquoise, grijs tinten en koraal-roze zijn.

De lettertypes die worden gebruikt zijn speels en vriendelijk. Het bedrijf heeft voor twee verschillende lettertypes gekozen waarvan er een wat strakker en moderner is en de andere een handgeschreven speels uiterlijk heeft.

Iconen zijn vandaag de dag een erg belangrijk element in online en offline marketing. Met de nieuwe iconen kan de maaltijdboxen bezorger simpele signalen afgeven en hoeft er minder tekst en uitleg gegeven te worden om het doel te begrijpen. Voor zowel online als offline communicatie heeft Marley Spoon een set van duidelijke en moderne iconen gekozen.

Marley spoon nieuw logo en design

Wij van maaltijdbox-vergelijken.nl zijn erg te spreken over het nieuwe uiterlijk van Marley Spoon. We zijn dan ook erg benieuwd naar hoe dit nieuwe design gaat werken in 2017. Wat vind jij van Marley Spoon in een nieuw jasje? Laat het weten door gebruik te maken van het reactie veld onderaan deze pagina. We wensen de foodbox service ontzettend veel succes met dit nieuwe uiterlijk in 2017. En om dit met ons en Marley Spoon vieren kun je je eerste maaltijdbox met € 25,- korting bestellen via onderstaande knop.

Naar Marley Spoon  

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Tags: , , , , ,



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to Top ↑